17 mars 2013

De 2 Dagar...

Som passerat...

Fredag hängde jag typ hela långa dagen med Lisa aka Alabamasthlm, blekte hennes hår typ en miljonfyrahundratre ggr för att sedan avsluta med en supermeganajsig lila/rosa färg, hon bidde ju skitfin!


Passar på att gratta hennes finaste underbaraste bästaste Bonnie på 10 månadersdagen (16 mars), (Bild snattad från Lisas Blogg)


Av att färga Lisas hår fick jag superfina röda händer som jag till fredagskvällens dejt försökte maskera med grönt lack, gick sådäääär!


Gick ut på fin fin dejt med bästa maken. Började på Folkbaren där vi "Cavade" oss lite, sedan gick vi till "Favvogreken" på St.Paulsgatan, för att sedan avsluta på Ginko med goda vänner, ska jag vara ärlig tog vi en kisspaus hemma mellan Cavan och middan SAMT att vi fick pula i oss typ en balja kaffe efter middagen för att orka gå vidare, BABYLIFE! När vi kom hem behövde hunden rastas, sen vaknade barnet! mmmm så kan det vara!


Började Lördagsmorgonen med sovmorgon, sen kaffe medan bebisen/Barnet (när går dom från det ena till det andra?!) tog en tupplur bredvid mig




Gick sen på Stadsmissionen och fyndade en Karaff och fem Champagneglas


Och en fantulastiskt jäkla snygg lampa som kostade mig 40 pix


Sen pysslade vi upp en till fin hylla i köket (Jävlar vilken suddig bild)


Och pyntade korgarna i fönstret med frukter och grönt (lika jävla suddigt här)


Sen hade vi lite främmande av Felix mor, far, faster, kusin och kusinbarn.

Efter det fotade vi en skojmojig bild av vovven (Typ "Find the dog")


Vi har avslutat kvällen med en Irish coffeé och brittiska deckare.


Pretty much a friday/saturday, i little family Ahl´s liv.

Barnet, mor och Maken sover! jag Bloggar, nu ska jag göra välling för att preppa för nästa uppvak (om typ 1-2 timmar)

1 kommentar:

  1. TACK för ifredags! Och TACK säger Bonnie <3

    Mysigt med massa bilder!!

    SvaraRadera